برند . طراحی برند . آموزش ساخت شرکت . اصول ساخت شرکت . طراحی یک لوگو . برند سازی و بازاریابی . اوامل ایجاد یک شرکت . چگونه یک شرکت بسازیم . برند سازی شخصی . brand
هنگامی که شما در فکر ساخت یک نام تجاری هستید، باید این را بدانید که صاحبان کسب و کار همیشه در حال فعالیت هستند تا فرصت های زیادی را جذب کنند که فکر می کنند برای آنها مفید خواهد بود. اما زمانی که شما می توانید تفاوت ها را درک کنید ، به راحتی میتوانید عوامل قدرت و ضعف شرکت ها را درک کنید و از این دانش برای کسب و کار خود استفاده کنید و موفق شوید !
ساخت یک نام تجاری یک فرآیند جامع است که از چندین روش کوچکتر تشکیل شده است. هر گام سازماندهی شده و برنامه ریزی شده است تا یک عنصر ذاتی را به یک واقعیت خارجی و بصری تبدیل کند که ادراک مخاطب شما را هدایت می کند. از تعریف معنای این که شرکت شما برای هماهنگ کردن ارزش های شخصی با نام تجاری، ساخت یک نام تجاری از ابتدا آسان تر از انجام آن است.
از سوی دیگر، وقتی ما یک نام تجاری را میخواهیم از ابتدا طراحی کنیم، تنها یک حس به ذهن داریم: تبدیل آنچه در فکر داریم به یک عنصر قابل دیدن برای همه

طراحی همه چیز در مورد تجسم تصویر برند شما و ایجاد یک واقعیت از آن است

طراحی برند یک موضوع پیچیده و جامع است. این نیز مانند فرآیند ساخت نام تجاری، از چندین عنصر بصری و شنیداری تشکیل شده است، گرانش آن، خواستار قطع ارتباط با مشتریان است.
برند . طراحی برند . آموزش ساخت شرکت . اصول ساخت شرکت . طراحی یک لوگو . برند سازی و بازاریابی . اوامل ایجاد یک شرکت . چگونه یک شرکت بسازیم . برند سازی شخصی . brand

چرا عناصر طراحی برند بر اکوسیستم برند شما تاثیر می گذارند

بر طبق فیلیپ وان دوسن، مدیر طراحی بررهال برند، اکوسیستم برند شامل هر و همه چیزهایی است که برند شما مرتبط است. این شامل ارزش های شخصی، محصولات شما، رقبا، مخاطبان شما و ارتباط شما با همه آنها است.
از همه عوامل مهم بر روی اکوسیستم برند، عناصر طراحی برند ارتباطات تصویری هستند. شما باید بسیار آگاه باشید که اگر شما نام تجاری خود را به مخاطبان خود ارائه می کنید، در چندین مکان زندگی می کند.
عناصر، هنگامی که ترکیب می شوند، تمام جنبه های نام تجاری نامیده می شوند که به عنوان “نقطه تماس با نام تجاری” نام گذاری شده اند. این مناطق نام تجاری شما هستند که در سطح هر پلتفرم، یعنی محتوای شما، وبسایت، رسانه های اجتماعی، فیلم ها، ایمیل ها، بازاریابی دیجیتال، چاپ، و لیست موجود می باشد، قابل مشاهده است.
هنگامی که ما در مورد عناصر طراحی برند صحبت می کنیم، شما باید یک چیز را در ذهنتان ثابت نگه دارید.

شما باید تمام عناصر نام تجاری خود را هماهنگ و هماهنگ با یکدیگر برای رسیدن به سطح تعادل در تمام آن نقطه تماس.

برند . طراحی برند . آموزش ساخت شرکت . اصول ساخت شرکت . طراحی یک لوگو . برند سازی و بازاریابی . اوامل ایجاد یک شرکت . چگونه یک شرکت بسازیم . برند سازی شخصی . brand

عناصر مهم طراحی برند

لوگو  طرح لوگو عالی که ساده است و دارای یک رنگ یا دو نشانگر اصلی پیامهای تجاری شماست. طراحی لوگو باید با دقت مورد توجه قرار گیرد، توجه داشته باشید که با عناصر برند دیگر واکنش نشان می دهد و با نام تجاری خود ارتباط برقرار می کند.
فونت: شخصیت نام تجاری شما نیز توسط فونت هایی که استفاده می کنید تعریف می شود. بسته به نوع کسب و کار شما در حال اجرا است، می توانید از ترکیب دو فونت مکمل استفاده کنید و از یک به عنوان فونت اصلی استفاده کنید که فکر می کنید برای کسب و کار شما در سایر سیستم عامل ها مناسب خواهد بود.
رنگ پالت : رنگها دارای روانشناسی خاصی هستند که به طور چشمگیری برای دستکاری مغز در ایجاد پاسخ های مختلف استفاده می شود. رنگ های مورد نظر خود را انتخاب کنید یا به کد های رنگی که معتقدید برای نام تجاری سازگارانه ارزشمند است، جا به جا کنید.
الگو و بافت  این یکی از عناصر طراحی کلیدی است که می تواند مشتریان شما را در بازار مارک های شما تشخیص دهد. و این یکی از آن حوزه هایی است که اکثر کسب و کارها در روند درست استراتژی ایجاد نام تجاری خود را نادیده می گیرند. فکر می کنید Louis Vuitton و اپل برای یک لحظه. سابق، الگوی خود را بر روی هر یک از محصولات خود تحت تاثیر قرار داده، در حالی که دومی دارای یک پایان فلزی در پس زمینه نمایش نمادین خود است.
عکاسی و انیمیشن : مطالعات نشان می دهد که مردم پس از 3 روز با یک تصویر 65٪ از اطلاعات را حفظ می کنند. عکاسی با سبکهای مختلف بارگذاری می شود و با توجه به اینکه نام تجاری شما چیست، یک سبک را انتخاب کنید و از آن در تمام نقاط ارتباط برند استفاده کنید.
تصویر و Iconography : مانند عکاسی و انیمیشن، هر دو از این عناصر در ایجاد واژگان نام تجاری خود بسیار مهم است، که تنها می تواند با استفاده از نرم افزار یکنواخت خود را در تمام سیستم عامل های مشهور برند قابل دسترسی است.
صوتی : چند نمونه عالی از علامت های تجاری است که صدا را به عنوان یک علامت تجاری استفاده می کنند. اگر بخواهید به یاد داشته باشید، اینتل از این لوگوی صوتی خاص استفاده می کند که باعث می شود حافظه قدرتمندی از نام تجاری به وجود آید و موجب بروز اختلاف نظر شود.
طرح بندی : افقی، عمودی، مورب یا kaleidoscopic. هر کدام از سبک های طرح، سبکی نام تجاری خود را نشان می دهد، آن را در همه رسانه ها برای افزایش شناسایی نام تجاری استفاده کنید.
صدای صدای: نحوه ارتباط با مشتریان خود، نشان می دهد که چه مقدار از یک نام تجاری جدی و سرگرم کننده ای دارید. تعریف صدای برند و استفاده از آن در همه کانال های برند یک راه برای تقویت تصویر برند شما است.
سبک شخصی : این چیزی است که کاملا ضروری نیست، اما نوعی عالمت برجستگی را به چشم می خورد. اگر برند دارای یک داستان شخصی در پشت منشاء خود باشد، تصویر شخص کلیدی یا هر چیزی مرتبط با آن می تواند به نفع مشتریان برای شناختن نام تجاری شما باشد. اساسی ترین مورد در اینجا این است که سرهنگ سندرز از KFC. حتی اگر شما او را نفهمید، تصویر پسزمینه او به شما یادآور مرغ سرخ شده دهان آب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *